| はみデル。  | news  | corporate  | works  | knowledge & insight  | recruiting  | facebook |

corporate 一覧

>

サービスメニュー

>

インナー・コミュニケーション

サービスメニュー

インナー・コミュニケーション
リアル領域での顧客接点の活性化を狙い、そこで働く方のモチベーション向上や顧客満足を高めるための商品知識の習得、またお客様(ユーザー)の「買う気」を高める効果的な接客方法の伝授など、さまざまな観点のインナーコミュニケーション施策を企画・制作します。

●インナーイベント/会議体
●人材教育

To activate contact points with customers in the real world, we must seek various solutions to increase product knowledge of sales staff, to develop their motivation, and to secure a high level of customer satisfaction. At Delphys, we devise and provide action plans of inner communication from widely diverse viewpoints aimed at increasing the customer’s (user’s) “purchase desire”.

PAGE TOP
| contact  | privacy policy  | sitemap |