| はみデル。  | news  | corporate  | works  | knowledge & insight  | recruiting  | facebook |

corporate 一覧

>

サービスメニュー

>

顧客接点の開発

サービスメニュー

顧客接点の開発
生活行動の多様化/個性化が進む中、マスコミュニケーションでは実現できない生活者一人ひとりの関心や行動内容に即したアプローチが重要度を増しています。個々のお客様(ユーザー)と接触し、関係性を構築するための「場」を、リアルとバーチャルの両域から企画・開発・運営します。

●インタラクティブコミュニケーション
●店舗
●アウター向けイベント/展示会
●CRM

People’s life style and behavior are becoming increasingly diverse and personally distinct. Today, conventional means of mass communication are no longer able to reach consumers individually. Developing unique approaches suited to various diverse personal interests and activities is vital. In order to contact each customer (user) individually and establish “points” for a relationship, we devise, develop and conduct action plans in both the real and virtual worlds.

PAGE TOP
| contact  | privacy policy  | sitemap |